Friday, August 17, 2012

Ehh , Raya Raya Raya !

Yeahhhh , esok last berpuasa dan kite semua menyambot kedatangan bulan syawal .
semua nak raya kan ? semua mesti nak rasa meriah kan dengan kaum family and sedara mara ?
untong lahhhh ! termasok jugak lahh diri aku dekat sini yang tunggu bulan syawal niee tiba .
semalam , bilaa aku keluar semua aku tgk seronok nak sambot raya , excited pulak aku .
semua keluar dengan family spent time utk cari baju untuk raya , meriahnyaaa lahh .
semalam jugak hari yang terindah bagi diri ak lepas selama 1 month tak rasa mcm to .
semalam , aku pergi ke lukut utk jumpa semua family epul . sukasuka ! hee
semalam aku dapat jumpa adek adek epul yang lama aku tak jumpa , rinduuu weyy .
semalam jugak aku dapat rasa balek semua kenangan aku dgn epul duluu .
nak return semuaa kenangan to bolehh takkk ? susah nak lupe tao takk ? haihh
disebabkan semalam aku satu hari dkt sanaa , aku nak spent time puas puas .
lepas jeaa pergi buat rambot dgn epul , aku terus balek rumah epul tgu epul siap .
pukol 6 lebih nak berbuka , aku pergi berbuka dgn kak zura and abg ejad dkt luar .
eeee , happy bilaaa semua berkumpul macam duluu then lepak sesama gelak ketawa .
rasanyaa dari kiteorang dtg sampai lahh na balek asek tak berhenti nak gelak .
lepak punya lepak , kiteorang gerak pergi jusco seremban 2 pulakk .
haaa , teman kaseh sayang kite shopping with kak zura and abg ejad .
satu jusco to kiteorang round cari baju , lastlast epul nak jugak ke BG . kfineee
cari punya cari , epul jumpa baju couple pulakkk .
kayyy , terus amek then bayar . thanx epul belanjaaa iteeww . hihi
then pergi tingkat atas pulak tgk barang  baby utk abg ejad and kak zura .
aku pulak rasa excited nak ada baby , haha . sorry lahh epul :p
kak zura and abg ejad memang funny lahh , org semua tgk jeaa gelagat kiteorang .
aku dgn epul pakai baju amerikaaa tambah pulak dgn rambot bercolour , astaga ! mwehehe
sumpah aku happy gilaaa dengan dorangg sampai aku pon jadi wenggg sekali .
lepak jalan jalan cari baju dkt jusco dah setengah jam , so time utk ke ampangan pulakk .
sampai jeaa ampangan , abg ejad beli kambing bakar . wahhh
okayy , aku takpenaa makan tp bilaa tgk abg ejad berselera rasa seronok jeaa .
whewww , aku makin semak bilaa makin ramai orang dekat ampangan .
aku rasa sardin dalam tin pon tak mcm to lahhh . saket kepala aku .
teman abg ejad beli seluar then aku nampak pulak strawberry + coklat , shedappp nyerr !
aku pon suroh epul belanjaaa , k tango kilo lagi sekali yaww .
diaa memang takpenaa berkira dgn aku , susah senang mesti kiteorang bersama jugak .
last , pergi cari seluar utk epul pakai pulakk , dah jumpe tp takde saiz .
aku rasa mmg takde rezeki epul lahh so amek patern laen , it's sokayy lahh biyy .
au pon tgk kak zura ang abg ejad dah keletihan , apa lagi si epul . err
so kiteorang gerak na balek tp shedihh tak dpt ekot . hmm
dorang hantar aku then dorang balek , ehhh ! jgn balek lahhh .
salam dgn dorangg then aku pon bagi dorang balekk , dlm hati sayu jeaa rasa .
kenapa ? sebab tak raya dgn dorangg , tak dpt lepak dgn dorang mcm semalam .
btw thanx sangat sangat dkt abg ejad and kak zura belanja makan .
thanx jugak make me happy utk one day semalam . whewwww
korangg , takde sape dpt ganti koranggg lahhh , korangg ohsemmm !
sebelum terlambat , sesapa yang kenal kenna  niee .
kenna nak mintak maaf dari hujung rambot sampai hujung kaki .
mana tahu kenna ada buat salah secara sengaja atau takkk ehh ?
halalkan semua makan dan minum kenna jugak .
raya nanti datang lahh rumahh , dialu alukan kedatangan korangg to .
duet raya utk saya jgn lahh lupa .
selamat hari raya maaf zahir dan batin semuaa :-)
lots of love : kenna moxx <3


1 comment:

  1. terbayekk..ssah snang kte sme2
    so xde beza pon ap yg ad tue je mmpu akk bg..
    akk xmmpu bg koang kesengan ckop dgn kegmbiraan akk da gmbira sme..
    akk doakn koang bhagie smpai blew2
    psan akk ingt pai mati jgn pnah dgar ckap owg n 4 kyna ubh pngai..llaki buad mse skunk skew jgn nt da lme2 kwen mampos mkan aty..so hope koang bhagie cm akk :)
    ahak pcan jup..anyways luv u all...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :