Wednesday, April 25, 2012

Happy Befday Boolat !

26 haribulan 4 tahun 2011 lahir seorang bayi perempuan yang sangat comel . ya allah , gembira tak terkata
diberi nama nur alliyah nabila seorang yang cantik , pandai dan bijak #mungkin itu maknanya
jam 12 pada 26 haribulan 4 tahun 2012 alliyah atau nama samarannya yaya telah genap 1 tahun .
jyeahh ! dia sudah pandai mengeluarkan suaranya yg agak agak mintak ciom byk kali . hihi
tapi masih belum berjalan dan giginya telah tumbuh agak jarang sedikit di depan . haha
kehadiran dia dalam keluarga kami membuatkan keluarga kami sgt meriah dan seronok .
baruu sekarang aku belajar merasa hidup sebagai seorang kakak kepada adik kecil yg tidak tahu apa apa .
bukan senang seperti korang belajar A B C di sekolah duluu kayy . nampak agak senang tapi tidak .
harus sabar melayan kerenah si kecik niee kerana byk ragam apabila menjaga bayi kecil niee .
aku menyayangi dia sepenuh hati aku dan tidak akan sekali membiarkan dia disakiti . eceheceh
kakak yg sgt bertanggungjawab kan ? tapi setengah masa membuatkan aku hilang sabar melayan dia .
kdg kdg sehingga aku membiarkan dia menanges seorang diri tanpa dipujuk kerana aku dah fedup . heee
sorry adek , aku tak bagi kau pape utk mlm niee . kau pon kecik lagi laaa . mwehehe
tunggu kau besar siket , aku janji aku bagi kau mcm mcm . kau doakan aku kerja bagus bagus siket tau .
nnt bmw sebiji aku bagi kau . booooooo ~ 
aku tao kau dah besar confirm lawa , bibir kau seksi laaa . auwwwwww
okayy , aku tak bagi sesapa usha kau , study to penting sbb aku takna kau jd mcm aku nnt .
aku na tgk kau berjaya buat mama semua gembira dgn kejayaan kau kelak . amin
cepat cepat besar tau budak , tak sabar nak tgk kau besar . 
nnt boleh gadoh dgn kau , buli kau puas puas . yawwww
Happy Birthday Sayang , May Allah Bless You Budak Bulat . I Love Youuu :')
Nah Untuk Kau , Terharuu Tak ? Comel Macam Kau Adek .




Nak tengok adek aku comel ke tak ? sekejap laaa . haihhh
niee haaaaaa , tgk laa puas puas kayy . tahu dia comel .

atotototo , omeyyyy

iteww suke pinkkkk 

dah dah ! nak wish utk dia , wish laaaa . nak bagi present pon takpeee :D



1 comment:

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :