Thursday, April 19, 2012

Isi Dan Kuku

Morning peeps , harini aku nak story bout kawan lamaa aku di STAD tahun 2007
time to aku baru form 1 and now dah membesar masok ke alam dewasa , 18 tahun . cehhhh
act aku tak beberapa nak engat semua kawan lama aku , bukan bermaksud aku lupa kawan laa .
aku pernah accident dan accident to telah membuatkan aku hilang ingatan sementara and bukan gila .
tolong paham aku punya ayat to kayy . sapa cakap aku gila , aku sekeh sorang sorang nnt .
berbalik kpd cerita td , hihi . aku just engat muka dia jea . seyes aku ckp aku mmg ta engat apa apa .
act dia yg mula tego aku , kata dia lama cari aku .#akuterharubiladiackpmcmto
aku pon reply laa , aku tanya dia sapa . mesti kau kecewa kan ? sorry . aku tade niat weyy .
bila dia start IM aku then dia cerita segala kenangan aku dan dia . aku mula engat .
thanx pulihkan kembali engatan aku yg tak beberapa nak okayy niee . mwehehe
dia kata dia rindu kenangan dgn aku and nak jumpa aku . #macampernahtgkminahniee
mula dari situ jugak aku tgk semua gambar gambar dia . kayy , aku dah engat .
dia kawan aku dari form 1 aku rasa , semua dgn dia . tak silap kau pengawas kan ? entah laa .
dia seorang yg suka gelak and happy go lucky mcm aku jugak . heeee
sebab to dia senang berkawan dengan aku sampai skrg . thanx kawan :)
aku terharu bila dia kata dia lama cari aku tak jumpa jumpa . haihh
mesti dia shedihh bila aku ta engat dia kan ? #bukan niat dihati .
aku hope dia tak jaoh dari aku lagi and still contact aku
aku nak jumpa kau , itu benda pertama aku nak buat dgn kau .
kedua , aku nak spent time dgn kau setelah beberapa tahun aku menghilang dari kau .
aku just nak kau tahu , aku syg kau lebih dari diri aku , aku appricate kau sebagai kawan aku .
dekat bawah niee ada gambar kawan terhebat aku .
attention : jgn nak curi gmbar dia sesuka hati , aku jea boleh .
jelly ? bla bla ! pergi jaoh jaoh kayy . semak jea kau :D

GAMBAR YANG BUAT AKU KENAL DIA BALEK .
DARI DULU TAK BERUBAH CARA DIA KE SEKOLAH






Tuan Punya Badan : Dieanna Jeffri 
Copy By : Kenna Moxx







No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :