Saturday, April 21, 2012

Takkan Pisah :)

Entry aku kali niee nak jiwang jeaa , hihi . kengkeng laa #ayatbarudariepul
act skrg dah pukol 1.30 pagi , aku still belom mengantok na beradu . haihh
setengah jam yg lepas , aku baruu balek dari date bersama kaseh syg . hee
harinie aku happy sgt sbb mcm mcm benda aku dgn epul lakukan dlm masa satu hari suntuk .
waktu ptg pergi bersiar siar mencuci mata , mlm pergi ke batu 4 utk menjelajah kawasan yg menarik .
paling penting , snap picture itu sangat penting dlm kamus hidop kenna & epul yaaa .
amboi , ayat ayat aku takna kalah kan ? pergi jahanam laaa . blog aku . HAHA
paling seronok bila melepak bukak table dkt kedai mkn dgn kwn kwn dia sekali .
asyukk , dari awal hingga habes cerita dipenuhi dgn gelak ketawa yg meriah . whewww
tajuk awal mereka adalah menbahan org yg tidak bersalah , jyeahhh #perkarawajib
kami semua bukan kaki rempit keluar sabtu mlm minggu , vroommmm sana sini .
kami hanya meluangkan masa yg ada bersama kwn kwn di kedai mkn dan berkongsi segala cerita .
lagi meriah dan berbaloi daripada hamba hamba allah yg membazirkan duet dan minyak
malam minggu niee nak merempit kononnya super di jalan raya . booooo booooo ~
lepak punya lepak dah pukol 12 , cepatnya masa berlalu syg ? hmm
sebelum kami beredar , cehhhh ! bahasa baku gilaaa ? eiuwwwww
okeng , sambong sambong . sebelom kiteorang nak balek sbb rumah memanggil 
kiteorang plan nak mandi laot and lepak sama sama sebab na spent time lebih masa .
semua busy dok keje , belajaa kan ? so time niee laa nak lepak dgn kwn kwn .
setelah dirancang , besok selepas pergi wedding dkt seremban 2 kiteorang akn ke batu 4 
utk bersuka ria tp aku kena balek cepat sbb pagi isnin aku kena menimba ilmu . hee
takesah laa , janji aku dapat spent time dgn buah hati aku besok .
siapa yg rasa nak keluar anak tekak tgk kami berdua  , boleh tutup mata rapat rapat .
aku ta suroh kau menghadap aku dgn dia , pelishhh listen ehhh :)
okayy , dekat bwh niee ada beberapa gambar aku dgn dia utk hariniee sahaja  .
yg tak berkenaan to , tlg laa jgn kacau relay kami kayy . 
aku dah cukop bahagia selama bersama dgn muhd saiful hassan . 
so , be mine laa . dia milik aku seorang dan bkn utk 2 orang . 
kalau korang rasa menyampah tgk aku dgn dia , sila klik butang X secepat munkin dari sekarang ,
1 2 3  , ayoomat geseeeet goooooooooooooooooo :)






untuk pengetahuan kau wahai si gadis yang sangat kemaruk inginkan MUHD SAIFUL 
dia tidak pernah kenal dan kau bukan taste dia . seriusly aku cakap utk kau niee
tolong take a note , dia milik aku dan aku milik dia . so tlg jgn mengharap dia milik kau
tapi suatu hari kalau dia bukan jodoh aku , aku terima dengan rela hati aku biarkan dia pergi
tapi sekarang kami mmg terlalu bahagia dan gembira bersama . jelly ? blaaaaa !

11 MONTHS akan datang
aku berharap kau dan aku still together hingga ke jinjang pelamin , aku hargai segala yg kau lakukan
untuk puaskan hati dan happy kan diri aku selama ini . aku harap kau takkan pernah berubah hati untuk
relay kite niee and aku berjanji aku akan buat yg terbaik utk kau apa yg aku mampu lakukan
aku sayang kau and aku tak terlintas utk cari pengganti diri kau kerana kau lelaki terbaik sayang

lastly untuk penghujung malam 21/4/2012 nieee . . . .



aku sayang kau muhd saiful hassan , syg aku hati aku hanya utk kau
maaf utk segala silap aku dgn kau selama niee .
terima kasih kerana menerima diri aku seadanya , aku hargai kau biyy :)


hoi hoi kenna ! apahal kau nak tangkap leleh mlm niee ? HAHA
watlek watlek , muka aku dah mintak 5 jari kaki di muka kan ?
selipar toh yg spoil laaa , err . okayy , panjang ken ?
sorry laaaa ehh , cepat bukak dua jari sekarang , byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :