Thursday, May 3, 2012

11 Months :)

Jyeahh , lastly aku dapat pertahankan relay kite selama 11 bulan syg .
kuatnya diri aku tanggong segala dugaan aku dgn kau . eceheceh
sumpah , aku bahagia kenal kau syg , aku happy bila kau datang dlm hidup aku .
kau buat hari hari aku makin ceria dgn kehadiran diri kau dlm hidup aku .
biyy , kau telah ubah diri aku kan ? dari aku yg degil terus jd budak dga kata .
dari sikap kebudak budakkan dan kelakian terus jd sikap keperempuanan . haha
thanx atas segala pengorbanan diri kau untuk diri aku .
aku tahu kau byk melayan kerenah aku yg mengada ngada niee .
tapi kau tetap syg , to yg aku suka to . hihi
kau lelaki yg terbaik aku pernah jumpa , kau terima aku seadanya .
apa yg kau tak suka kau ckp and apa yg kau suka mesti kau suroh buat depan kau .
atototo , aku syg kau sgt sgt biyy . seriusly aku ckp niee .
aku takkan lepaskan kau untuk orang lain and takde sape akn rampas kau dari aku .
kejam kan aku ? haha . pegi jahanam laaa weyy . SAIFUL ANAK HASSAN me punyaa !
yg muka tembok tak siap terhegeh hegeh depan boiprengg aku sila pergi jaoh .
aku mohon lagi sekali , kau tidak akan dilayan seta merta .
simpati dan belas kasihan anda tidak akan pernah ada dlm kamus dia dan aku .
kau kata kau menyampah tengok aku dgn dia ?
boooo ~ untuk pengetahuan kau wahai si cantik jelita .
kaseh sayang aku lagi seribu kali meluat luat tengok kau .
sila muntah darah sekarang , eeiuuwwwww ! kau busuk doeee
tolong jangan dekati kami lagi , amaran terakhir untuk kau .
if tak kau akan dikerat 18 sebagai hukuman . #lalalalala
okayy , lg sebulan dah setahun kan syg ?
korang adoo ? non adooo ! to yg korang jelly to . mwehehe
aku hope relay kita akan kekal sampai ke jinjang pelamin .
itu yg aku impikan selama ini dengan kau , harap dimakbulkan tuhan . amin
lastly , i love you mhd saiful hassan .
me janji me takkan ada pengganti diri kau dan hanya kau sorang .
nah untuk malam nieee :*



bila aku rindu , aku akan pakai baju niee untuk pengubat rindu .
adudududu , jiwang leleh pulak minah niee haa .
sumpah geli , eee . geli geli :D
aku sayang ini budak , tolong jangan rampas dia dari aku lagi kayy .
aku tak sanggop kehilangan dia . cukup hanya sekali aku tahan saket tanpa dia .


aku saje besarkan lagi gambar niee , hehe
aku suka bila dia senyum  
atototo , boleh cair ouh .
dia ada lesung pipit di pipi .
lagi betambah tambah syg niee .
dia milik aku .
sayang , happy 11 monthserry :)




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :