Tuesday, May 1, 2012

I Miss You Sayang

Biyy , kite rinduu awak laa . boleh tak jgn nak gado lg ?
aku penat laa hari hari mcm niee . hari hari aku kena pekakkan telinga aku .
aku nak mcm duluu laa , takde nak gado gado .
aku dah ckp jgn dga ckp org kan ? dia ad bukti tak nak tudoh ak ? takkan ?
so , abaikan jea laa . dorang jellyy dgn kite to syg .
takbolee nak tgk org bahagia siket mesti nak kacau .
lagi 2 hari kite genap 11 bulan , aku hope kite happy together kayy .
aku nak kau tao , aku just syg kau sorang jea biyy .
jgn dipedulikkan orang laen , relay kite bia kite dua jea yg handle .
dorang taktao pape , dorang takbolee buat apa apa .
aku rinduu kau saiful , seriusly aku rinduu sangat doeee !
last , i love youu syg . please jgn curang curang tau .




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :