Wednesday, May 9, 2012

Terima Kasih Semua

Entry kli niee cukup bermakna  , kenapakah ?
sebab aku dan epul telah berbahagia dan bersatu hati . hee
terima kasih utk kawan kawan yg menolong menyelesaikan satu masalah kami disebabkan ego yg tinggi .
malam td , akhirnya aku dapat jumpa kaseh syg aku dengan happy sekali . jyeahh !
dia belanja makan then bwk aku jalan jalan . hihi
syg , ramai suka tgk kita happy tp kenapa kau nak keruhkan keadaan ?
kan lebih baik seperti semalam , tiada pertelingkahan yg berlaku .
aku pon senang bila bersama kau . semua masalah hilang .
aku still belom buat keputusan muktamad tentang masa depan aku .
hanya kerana kau sorang biyy , aku jd tak tentu arah .
tolong paham aku tau sayang . to jea aku mintak skrg .
yg laen tunggu aku mnx . haha
aku tga serabot melayan sikap kau yg ego tinggi mengalahkan KLCC to .
haihh , epul niee . ciom nak ? mwehehehe
last , aku sayang kau biyy . aku tak mampu ckp yg aku syg kau mcm mane .
tp aku mmg syg kau dari diri aku sendiri . ngamm ?
okayy . i love chuuuu anak pakcik hassan :)


kau nampak nieee ? dengan diri diri aku sekali serabot tao tak ?
aku setiap masa akan pakai baju kau sebab aku sentiasa sayang kau .
yaww , aku sayang kau dan aku perlukan kau .
biyy , rambot aku dah panjang depan to , potong laa ehh ?
kau belanja tau , nanti ada masa kite pg . hihi
terima kasih sayang .

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :