Tuesday, May 8, 2012

Tolong Bagi Aku Bernafas

Hmm , aku terlalu gembira apabila yg tersayang selalu disisi dan sgt excited bila
dapat tahu aku akan ditawarkan utk sambong belajar bagi masa depan aku .
dari dulu ak impikan masa depan aku cerah dan senang utk hidup aku .
syg , pernah tak kau fikir bila aku nak capai sesuatu yg aku impikan ?
aku pergi belajar hanya utk beberapa tahun sahaja syg dan bukan utk aku bersuka ria .
sumpah , aku hampir putus asa bila aku tak dpt satu tawaran yg aku minat .
now , aku dah dpt takkan aku ak lepaskan ? peluang hanya dtg sekali biyy .
aku tahu janji aku duluu tp aku fikirkan masa depan aku jangka panjang .
kite semua tak tahu apa akan belaku akn dtg kan ? so prepare awal awal laa .
aku bkn nak tinggalkan kau dan bukan pergi utk menduakan kau .
tidak pernah sekali terlintas dlm hati aku nak buat mcm to syg .
aku pergi hanya untuk menimba ilmu supaya aku berjaya dlm hidup aku .
syg , kalau kita ada kepercayaan dan kesefahaman , kite takkan selingkuh .
percayalah syg , berikan aku satu semangat untuk berjaya akan dtg .
bukan dengan cara kau down kan diri aku sekelip mata .
takpee syg , aku still sabar and tahan lagi dgn sikap kau .
aku takpenaa rasa benci dkt kau sedikit pon . sumpah aku tak tipu .
syg , kau tak izinkan aku pergi ? kenapakah ?
aku tahu kau selau fikirkan yg negatif dari positif . err
mlm niee aku buat keputusan muktamad dan takde pilihan kedua .
aku bg kau masa 3 hari utk kau pk jln terbaik if tidak kite buat haluan masng masing .
aku bukan ada niat nak tinggalkan kau tetapi aku pergi untuk mencari impian aku .
beri aku bernafas kayy , aku sedang dalam dilema . pelishh biyy .
aku mohon kau mengerti aku skrg niee . beri aku peluang kejar cita cita aku .
manalah tahu , dekat sana masa depan aku cerah dan luas untuk aku berjaya ?
aku harap kau doakan aku berjaya dlm hidup , jika aku pergi . aku mnx maaf .
aku terpaksa syg bukan niat di hati sengaja biarkan kau mcm niee .
engat kayy , even kite jaoh kalau ada jodoh tak kemana pon .
dunia niee kecik jea . pusing punya pusing mesti jumpa balek .
kau ckp jika aku hilangkan kau jgn menyesal ?
ya allah , okayy . aku terima dgn hati terbuka kalau itu takdir aku .
aku janji , bila aku pergi aku takkan sekali lupakan kau dan cari pengganti kau syg .
kau lelaki terbaik pernah aku jumpa . kau engat satu pesan aku utk kau .
even aku jaoh dari kau , aku syg kau sorang jea biyy . aku tgu kau even satu hari kau pergi dari hidup aku .
last , aku mnx maaf sekali lagi syg , aku terpaksa .
jgn bg aku sedihh biyy , aku saket bila mcm niee .
buka luas luas hati kau dan pk yang terbaik utk kau dan aku .
i love you , maafkan aku syg .

dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti
selamanya


mengapa kita meski begini
satu rasa harus terapung disini
aku cinta dirimu lebih dari yg kau tahu
ku akui hdupku sepi
tanpa dirimu dan ta ingin berpisah darimu


cukup untuk selama ini telah banyak dugaan dan halangan dalam perhubungan kita .
aku sayangkan relay kita dan aku akan cuba pertahankan selagi aku mampu .
semoga kau memahami isi hati aku yg terlalu menyayangi kau di sini .



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :