Thursday, May 31, 2012

Whewwww , lamanya aku tak update blog . bersarang sudah blog aku niee . haihh
kesuntukan masa dan kesibukan semasa menyebabkan aku jarang mengupdate blog . haha
pahal entry aku tetiba tiada tajuk di atas? lalalalalala ~
tak suka tak suka ! benci benci benci ! huuuuuuuuuu
dah pukol 12.30 am tapi mata aku masih segar lagi . #malammasihmudakatanya
yeahhh ! hariniee dah masok bulan JUN means 1 JUN 2012 , cepatnya masa berlalu .
besok aku dah pergi kursus JPAM utk beberapa hari , tak lama mana laa kan ?
tetapi boiprengg iteww nak tinggalkan iteww jugak ahhh , kshedih sangat .
disebabkan mencari rezeki yang halal , boiprengg iteww dihantar ke mentakab pahang .
syg , kenapa tak hujung dunia jea kau merantau ? suka tinggalkan aku jaoh jaoh kan ?
kenapa kau mesti pergi dan aku baruu balek kursus time anniversarry relay kite doeee ?
acanne nak celebrate niee ? weyy , relay kite dah 1 YEARS okayy 4 haribulan 6 niee .
lagi sekali aku nak engatkan dekat kau relay kite dah 1 YEARS laaa bukan 1 MONTHS .
kau tao tak tarikh to laa aku paling menunggu dari duluu , dah tiba laen yg menjadi .
aku sangat excited menunggu date yg paling special bagi aku . ecehhhhhh
haha , okayy sila sediakan baldi atau plastik kalau yg nak muntah to .
korang hadooo ? takdooo kan ? to yg korang jelly sangat sampai nak termuntah . boooo ~
biyy , esok aku dah pergi . kite tak jumpa dah , alaaa ! aku rinduu kau laa yunk .
nanti kau dah blek aku nak kau bawakan aku present dari sana . tak kira nak jugak !
kau tak bawa apa apa , aku taching dengan kau 1 week , ngammm ?
besok aku pergi dengan pahala yg bertambah . haha
knp perasan sgt aku niee ? ehhh mestilaaa .
korang macam aku tak ? aku sukarelawan JPAM . korang ?
aku tolong orang time susah pe semua , korang entah bila lagi nak macam aku kan ?
nampak niee degan semangat aku pakai uniform JPAM okayy . bangga aku jadi sukarelawan :)




even kasot aku ala ala mac donald tapi aku pedulik haper .
korang ada macam aku ada ? takkan . so jangan nak mengutuk laa .
pergi kau maen jaoh jaoh sana . blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
aku seronok bila ada part time mcm nieee , semua aku dpt belajar .
dapat tambahkan ilmu . atotototo , ayat takbolee lagi shuwettt haaa . hihi
dah dah , tutup cerita pasal JPAM nieee .
now , aku dah mengantok sgt sbb baruu balek dari jumpa kaseh sayang iteww .
sorry kalau kite nak balek cepat tadi . kite penat sgt haa .
besok nak packing barang lg , haihh . hope tak kelam kabot .
biyy , awak jaga diri tau pergi mentakab .
jangan nak gatal gatal ada perempuan laen dkt sana .
kau balek mmg kena tembak dgn aku nanti .
me miss you sayang , seriusly tak tipu .



tolong simpan muka muka comel niee bila dah balek untuk kite tau .
jangan nak bawak pg mentakab sanaa . aku bagi 5 jari free jea nanti .
aku taksuka boiprengg aku kena usha dengan minah minah gedik dkt luar to .
aku gedik dengan kau takpee sebab kau laki aku . haha
kalau boleh aku nak ekot kau pergi mentakab .
boleh date 24 jam , kan kan ? haha
okayy sayang , i love you so much saiful hassan .
sayang sayang , lagi 3 hari jea lagi nieee .
hope awak tak lupa laaa , kbyeeee dear :*




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :