Saturday, July 21, 2012

Puasa Datang Lagi , Yeahhh !

Haii semuaaa , salam ramadhan al mubarak . sorry lamaa sebab lamaa tak update blog niee .
hariniee aku godek punyaa godek blog niee , tgk lah apa yang jadi . haha
lawa ke tak belakang cerita janji aku boleh update apa yg aku suka . heee
hmm , selepas berpindah aku rasa laen macam . knp ? entah laa .
macam macam yg jadi macam macam laa aku pikirkan dekat sini .
lagi lagi jaoh dari orang yang paling kita sayang kan ? haihh
kenapa aku asek tukar lagu blog then tukaa segala design ? 
sebab taknaa bagi orang bosan macam mana tuan dia yg dah bosan , hihi
lagu blog aku semua jiwang ? aku rinduu buah hati aku laaa .
diaa jaoh dari aku so lagu jea laaa yg boleh aku bagi . 
suweet tak suweet tak ? puihhhh , sour jeaaaa aku rasa :p
harinieeee dah lepas puasa pertama kan ? yeahhhh
makin cepat masa berlalu , nak raya nak raya !
puasa baruuu jeaa dah nak raya , puasa entah cukup ke tidak nieee .
puasa dan raya kali niee aku rasa macam takde pape bg aku .
nak tahu knp tak ? aku pon taktao knp ak jd cmniee .
tahun lepas puasa dan raya aku mesti dengan epul tapi kali niee takpon .
kshedihh , puasa kali niee aku sunyi gilaa sebab jaoh dari dia .
if tak boleh pergi bazar ramadhan sesama kan sayang ?
boleh shopping baju raya sesama lagi , semua mesti kena berdua .
tapi tahun niee aku sorang tanpa dia , errrr . jealous bilaa tgk org laen pulak .
puasa kali niee pon aku busyyy dengan kerja yang aku dah dapat skrg .
kdgkdg sampai takde masa na layan si buah hati epul , alahaiii .
sorry kayy syg sebab tak layan awak macam duluu , kite kerja lahh .
duluu free jeaa , anytime anywhere mesti text takpenaa stop .
dari aku mula pindah sampai laa sekarang , takpenaaa jumpa dah .
rinduu dah nak sampai sesak nafas dah nieeee , achanner ?
duluu pikirkan hanya berpindah ke sremban jeaa tapi laen yg jadi .
lagi jaoh dari apa yang aku sangkakan duluuu . *sakethati
woiii , raya tahun nieee aku kena kerjalah , takde nak cuti cuti derh .
time sch duluu boleh laaa cuti panjang tapi skrg makin dewasa .
kirim salam lah kau nak cuti panjang goyang kaki kan ?
seriuslyy , alam sekolah dgn alam bekerja laen sangat .
skrg baruu aku rasa alam bekerja to canner and mcm mane nak cari rezeki utk diri sendiri .
bukan senang mcm ap aku pikirkan time sekolah duluu , haihhh
kalau masa niee boleh putarkan balek , aku nak zaman sekolah jeaaa .
boleh takk ? taknaaa besar besar sampai laaa bilaa bilaaa .
tahun niee aku rajin gilaa nak buat biskut raya pulak .
entah knp hati niee nak sangat pulak , kank kempunan tak buat .
so malam nieee aku baruu habes buat biskut choclate chips .
alhamdulillah menjadi tapi masok perot yang lebih , mwehehe
kalau lah sekarang aku dekat pd , aku rasa mesti tga jumpe epul .
mesti tga date , tga gelak gelak sesama . sekarang ad cmto ? hmm
biyy , boleh tak raya tahun niee macam tahun lepas ?
puasa tahun niee jgn nak cerita lahh , aku puasa dkt tempat kerja .
bilaa nak dtg then bwk aku keluar lagi haaa ? dah lama dah tak keluaa kan ?
biyy , kau kadd sanaa ada orang laen takk ? ada org usha kau takk ?
tolong jgn mengada sangat ehh nak gatal gatal layan sesapa .
aku dapat tahu , memang separuh mati lah duadua nanti .
chopp ! kau kata nak dtg jempot aku besok ken ?
sumpah aku excited nak jumpa kau and buka puasa dgn family kau mcm duluu .
hope ap yg dirancang jadi laaa ehh ? pelishhhhhh dear :*
aku pon dah taktao na update ap dah , laamaa tinggalkan zaman sch .
mmg camnieee laaa jadi so blog pon jd tak menarik :D
sorry laaa , no idea right now sayang .
kite tunggu awak besok kayy , awal siket pon takpeee .
dah dah , masa untuk aku rehat skrg .
dah kerja takde rehat so cuti niee masa utk aku rehat laa .
kbyeeeee semua , puasa jangan ponteng yawwww :')








No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :