Friday, June 22, 2012

Pindah Seremban ? Asyurdahhh !

Lama tak di update blog aku niee , hariniee aku nak update rasa berat sgt hati niee . hm
okayy , lagi beberapa hari jea lagi aku akan berpindah ke senawang , seremban .
dekat jea ken ? memang laa korang cakap senang sebab ta rasa apa aku rasa .
hmm , act aku berat nak tinggalkan org org yg aku syg dekat pd niee laa .
bukan senang okayy nak jumpa then lepak sama sama macam selalu .
dekat senawang nanti sape nak teman aku ? sape nak gelak ketawa dgn aku lg ?
eee , sumpah sedih dengan apa yang akan jadi sekarang , tolong laa paham .
dekat sini , aku dapat kenal semua orang . dari sombong terus jd peramah .
dekat sini jugaklah aku jumpa dengan boiprengg yg byk tlg aku selama niee .
hmm , dekat senawang nanti tak sama macam dekat pd okayy , sumpah tak tipu .
dekat pd aku rasa macam dunia niee aku yang punya tau , dekat senawang mcm neraka .
knp aku cakap mcm to ? sebab aku dah takkan keluaa pg jenjalan mcm selalu .
2 orang yang sangat aku sayang akan aku tinggalkan dengan mcm to jea weyy .
first aku akan tinggalkan bf aku sensorang then kaka zura yang sangat ohsemm .
korang , canne hidup aku kadd sana nnt tanpa korang ? korang dah jaoh laa .
dulu segala masalah apa semua dpt share tp lepasniee dgn sape lg kite nak share ?
agak agak korang , korang lupekan aku tak nanti ? hmm .
mula mula jea korang rasa kehilangan aku ken ? lepasto takkan rasa lg sbb ada pengganti .
epul , kenapa kite mesti tempuh dugaan yg sgt berat niee syg ?
kenapa kite perlu jaoh ? kenapa mesti aku dgn kau berpisah ? knp ?
syg , aku taknaa jaoh dengan kau laaa . sape nak temankan aku nnt ?
sape nak layan semua ragam dengan karenah aku nieee ? sape lg tempat aku memanja ?
syg , lepasniee dapat kea kite jumpe macam selalu ? dapat kea kite lepak dgn awak lg ?
epul , kalau aku jaoh kau cari orang lain tak dekat saana ? kau mesti ada pengganti aku kan ?
mesti lepasniee kau bosan kan sebab aku takde ? mesti kau curang . alaaaaa
syg , boleh kea kite pertahankan relay kite yg dah jaoh berbatu niee ? canne kalau awak tinggalkan kite ?
awak , mesti kite rinduu nak gelak-2 dengan awak , nak memanja dengan awak ouhh .
sape nak temankan kite shopping lg ? sape lg nak belanja kite dekat sanaa ?
syg , kite janji dekat sana kite akan selalu contact awak , seminit takkan  putus .
kite janji dekat sana nnt , kite jaga diri mcm mana awak jaga kite selama niee .
kite janji kite takkan curang and awak akan selalu dihati kite mcm mane kite selalu dihati awak .
lepasniee kite takde dkt dgn awak , awak pandai-2 laa ehh jaga diri ?
pandai-2 laaa buat kerja sendiri tanpa kite dekat sisi awak nanti , jgn curang okayy ?
syg , mesti ramai perempuan dekat sana suka sangat sebab awak dah tak berkepit lg dgn kite mcm selalu .
if tak muka kite jea yg ada dekat sana kan ? lepasniee takde org temankan awak lg tau .
awak , even kite jaoh dimata tp dekat dihati kan kan kan ? awak dtg jumpe kite ehh nanti ?
setiap masa kite akan tgu kedatangan awak , kite nak awak depan mata mcm selalu .
kalau ada rezeki , kite jumpa lagi tau syg . tak jaoh mane laa kan ? jgn jaohkan diri sudah laa .
mungkin niee semua ada hikmahnyya syg , myb allah nak uji kite jea .
mampu ke tak kite tempuh semua dugaan dan cabaran niee . awak jgn sedih ehh ?
kalau awak sedih , kite lg sedih biyy . kite paham perasaan awak . mcm mane awak , mcm to laa kite .
trust me okayy , kalau ada kesungguhan nak tahankan relay kite niee , mesti kite boleh buat .
dah byk dugaan kan kite tempuh bersama ? takkan nak buang mcm to jea .
syg  , lepasniee mesti kite rinduu nak gado dgn awak lg . heee
kite bukan suka tinggalkan awak tp dah niee keutusan family kite , takkan nak bantah ?
awak jgn risau kayy , segala masalah kite akan try selesaikan sendiri lepasniee .
kite happy bilaa selalu dekat dgn awak tp taktao laa lepasniee mcm mane dgn kite syg .
lepasniee awak jea laa lepak dengan kak zura kan ? tlg tengok tengokkan dia tau ?
awak tlg laa happykan dia macam selalu kayy , awak jea yg ada utk buat dia gelak lepasniee .
hmm , kak zura  . sorry sebab tinggalkan kaka and thanx utk selama niee byk tolong kyna .
kyna taktao canne nak balas budi baek kaka to , kyna sygkan kaka tau . syg sgt sgt .
kaka jaga diri ehh ? jgn lupe dkt kyna tau kalau ad adek baruu nanti .
kalau kaka free , kaka dtg laa dgn epul jumpe kyna dekat seremban nnt .
insyaallah kalau takde halangan yg mendatang . wedding kaka kyna dtg kayy .
nak tgk kaka naek pelamin , mesti berseri seri ken ? hewhew
kaka jgn sedih-2 tau , kaka kena kuat mcm kyna jugak . hihi
kalau kaka ta kuat , kyna pon tak kuat mcm kaka jugak nnt .
hmm , semoga korang happy laa tanpa kyna nnt tau .
kyna akan rindukan korang semua dekat pd nieee . 


sayang , maybe niee kenangan kite yg terakhir kan before aku pergi ?
niee laa pic yang last aku amek dengan kau kan ?
lepasniee dah tade org nak amek pic kau lg biyy .
dah tade nak drop drop bila amek gambar sesama . hihi
syg , aku rinduu semua kenangan kite dekat pd .
knp muke awak masam jea syg time niee ? tak dpt terima ehh kite kena jaoh dgn awak ?
awak , jgn sedih laa . kite takkan curang dgn awak , awk selalu dekat dgn hati kite syg .
even tak jumpe , fone ada kan ? boleh contact kan ?
kite phm apa yg awak rasa tp ap yg awak rasa sama macam kita rasa syg .
kite mnx satu dari awak , kalau kite dah jaoh niee tlg lah jgn buat hal kayy .
tolonglah jaga hati awak to , jgn laa berubah sesekali .
nnt kite saket dkt sanaa , dah laa sensorang . awak tak kesian kea ?
kite nak awak tao kite sayang awak sgt sgt biyy , hope relay kite kekal . aminn



kaka , niee last gambar kite sesama kan ? nie laa satu satu gambar yg last .
lepasniee dah tade dah nak gelak gelak lg kan kaka ?
dah tade nak mengadu ape ape lg dah .
dah tade nak pegi mkn then lepak sampai pagi sesama dah .
leapsniee semua to akan hilang and hanya jd kenangan jea .
kite hope kaka happy kayy dekat sana then tak lupekan kite .
selalu lah contact tau kaka , kite sayang kaka .



budak dekat atas niee penat lemparkan senyuman utk korang berdua .
budak dekat atas niee nak korang jgn sedih sedih kayy .
jgn risaukan sangat budak dekat atas niee , dia janji dia akan jaga diri .
budak niee janji takkan buat hal and budak niee cakap tade sape dapt ganti korang berdua .
budak niee ucap terima kasih byk byk sebab dah byk sangat tolong diaa .
dia pon nak mintak maaf dari ujung rambot sampai ujong kaki kalau ada buat salah dekat korang .
korang janji tau korang akan datang jumpe budak niee nanti .
korang janji jugak jgn cuba berani nak lost contact dgn budak niee kayy .
budak niee takboleee happykalau korang takdee dgn diaa .
korang , budak niee sayang sangat dekat korang tau .
budak niee kirim salam rinduu laa , kbyeeeee :')


 










 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :