Monday, May 7, 2012

Kau Dan Aku Tetap Akan Bersama

Thanx ya allah kerana pertemukan kami dan memperkuatkan jodoh kami sehingga kini .
alhamdullilah , akhirnya segala masalah aku dgn kau selesai secara baik .
malam yg sungguh bermakna bagi diri aku . sungguh gembira sayang .
sayang , aku benar benar nampak kau mmg menyayangi aku sepenuh hati kau .
sorry atas segala sikap aku terhadap kau . aku tak berniat apa apa .
terima kasih atas kaseh syg kau terhadap aku . aku sgt hargai .
kau sungguh bertanggungjawab syg , aku saket kau jaga aku .
aku janji aku takkan lepaskan kau . aku jaga kau baek baek .
last , bb happy dgn awk mlm nieee . thanx belanja mcm mcm . hee
tak lupa jugak yg menolong dan memberi nasihat kpd kami berdua .
now , kami kembali bersama semula . 





nampak dengan mata kepala kau sendiri kan ? jelly ? HAHA
dia sayang aku dan dia bukan untuk kau . #harapmaklum
mari bertepuk tangan bersama meraikan kemenangan aku mlm niee .
kau nak game aku ? kau balek kena laa perempuan tak tahu malu .
kau nak berdendam kenapa ? salah kau dulu tak reti nak hargai dia .
kau pon tak pernah mengenali dia dgn rapat mcm aku kenal dia .
dan kau tak pernah sekali bersua muka dgn dia kan ?
so , kau jgn perasan habes yg kau to akan jd milik dia okayy .
takkan pernah terjadi laa weyy , kau tak pernah wujud dlm diri dia .
entah dari celah mana kau dtg tetiba mahukan dia .
ops sorry laa , maluu ? pergi jahanam laa .
ramai yg menyokong aku bersama dia dari kami berdua berpisah .
engat to , kau dah boleh tutup muka jalan ke hadapan .
sila sila , okayy . selamat jalan perempuan muka tembok :D

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :