Sunday, May 6, 2012

T . A . M . A . T

Akhirnya relay kita berdua terputus jugak di tengah tengah selama beberapa lama kita bersama .
okayy syg , aku sgt sedih dgn apa yg jadi skrg , mmg tidak terkata .
takpee , kalau ada jodoh takkan kemana laa . kankan ?
terima dgn hati yg terbuka , myb niee semua ada hikmah di sebaliknya .
insyaallah kalau kita mmg ditakdirkan bersama , kita akn kembali bersama semula .
aku minta maaf kerana aku membuat keputusan terlalu awal dan terburu buru .
bukan kerana ikotkan hati tetapi mencari jln terbaik untuk kita .
mungkin ini saja caranya untuk meredakan keadaan yg keruh .
mungkin nampak diluar aku seperti tidak berasa bersalah apa yg jadi antara kita
tetapi hati dan perasaan aku hanya tuhan yg tahu betapa perit aku lalui semua niee .
dari semalam aku pk kan apa akan terjadi selepas niee , aku kuat kea tanpa kau ?
bolehkah aku hidup sorang sorang tanpa kau dekat sisi aku ?
aku akan rinduukan kau sayang , itu mmg tidak dinafikan .
lumrah hidup bila selalu bersama tetiba terpisah begitu sahaja .
susah untuk aku menerima apa yg terjadi selepas apa yg berlaku dahulu .
semakin aku mendiamkan diri , semakin ramai yg menyalak di sekeliling aku .
sampai bile aku na sabar dan na tanggong segala masalah niee ?
bukan salah aku tapi kenapa aku yg menjadi mangsa ?
kenapa mesti diri aku yg akan menjadi mangsa semua ini ?
sayang , disebabkan orang yg tidak aku kenali antara korang berdua .
kita terpaksa berpisah dan melayan ragam orang yg tidak pernah puas melihat aku gembira .
bukan kerana aku takot untuk melawan sikap manusia seperi ini .
tetapi lebih baik aku mendiamkan diri dan membiarkan dia dihukum oleh yg maha esa .
itu lagi baek dari menghukum sendiri .
aku bukan sesiapa untuk menghukum seseorang itu .
aku pon tidak sempurna dan aku sama seperti manusia biasa .
orang lain mmg senang untuk berkata kata tanpa merasa sendiri apa yg aku lalui .
sorry , hati aku dah benar benar tertutup untuk seorang lelaki seperti kau .
dari dulu aku pesan jgn bermain dgn api takot nnt terbakar diri .
see , sekarang kau sendiri dah tgk apa yg jadi kan ? tak perlu untuk menyesal lg .
duluu sebelum kau buat hal , satu keburukan pon kau tak terpikirkan ?
dulu kau biarkan aku terkontang kanting menjadi mangsa keadaan kau .
tanpa kau rasa bersalah membuat aku begitu , saket ak menanggong .
aku masih lg boleh bersabar melayan kerenah kau masa itu .
tapi sekarang keadaan semakin burok dan masa ini kau mula rasa bersalah .
nevermind sayang , aku boleh lagi tanggong semua ini .
tak perlu utk kau bertindak melakukan apa apa kerana bagi aku ini
semua sudah terlambat untuk meyelesaikan segala masalah .
biarkan sahaja hamba itu melakukan kejahatannya , biarkan dia meneruskan .
biarkan semua kejahatannya dibalas dengan adil oleh tuhan maha adil .
aku mengharap hari esok bertambah baik dari hari ini .
aku doakan yg terbaik utk diri kau dan mendoakan kebahagiaan kau .
aku disini still sayangkan kau seperi dulu tp mungkin tidak aku akn memilih cara yg salah .
berikan aku bernafas dan berikan aku sedikit masa untuk berfikir .
bukan senang untuk aku membuat keputusan ini dengan terburu buru .
aku mengharapkan supaya hari hari aku gembira .
jika allah telah menetapkan kita berdua adalah untuk bersama .
mungkin jodoh kita panjang dan mungkin cinta kita kuat .
dan mungkin kita akan bersama semula untuk suatu hari tetapi bkn skrg .
terima dgn hati yg terbuka . redha apa yg terjadi kayy .
aku takkan menerima sesiapa lagi dan aku tidak akan sesekali mencari pengganti diri kau .
terima kasih untuk segalanya selama kita bersama . aku hargai kau sepenuh hati aku .
last , I MISS YOU MUHD SAIFUL HASSAN

p/s : melonjak kegembiraan kau kan bila tahu aku mcm niee ?
kita tengok siapa akan menang .
ketawa kau sepuas puas hati kau .
thanx buat aku mcm niee tau wahai perempuan yg tidak pernah puas .





even aku menahan saket tetapi aku still kuat syg .
athirah halim menjadi saksi di depan aku waktu ini .
betapa susah untuk aku menekan keyboard niee dgn satu tgn .
jumpa lagi , Kbyeeee




















No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Dan Cadangan Anda Di Sini :